Jak to działa?

Otrzymasz wiadomość SMS z informacją o nieudanej próbie połączenia. Zmodyfikowaliśmy usługę, aby korzystanie z niej było łatwiejsze. Teraz wiadomość zostanie wysłana z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować.
Dzięki temu, jeżeli ten numer znajduje się w Twojej książce telefonicznej, wiesz od razu kto do Ciebie dzwonił. Możesz też łatwo oddzwonić lub wysłać SMS do tej osoby.
SMS zostanie wysłany gdy:

  • będziesz mieć wyłączony telefon,
  • będziesz poza zasięgiem sieci,
  • będziesz prowadzić inną rozmowę;

i będzie zawierał liczbę nieodebranych połączeń oraz datę i godzinę ostatniego nieodebranego połączenia.

Uwaga!
SMS nie zostanie wysłany, jeżeli system nie rozpozna numeru dzwoniącego (np. osoba dzwoniąca ma włączoną usługę CLIR- numer jest zastrzeżony).

Aktywacja usługi

Usługa jest bezpłatna i nie wymaga aktywacji, została włączona automatycznie wszystkim klientom Plusa.

  • Jeśli nie chcesz otrzymywać SMS-ów z informacją o nieodebranych połączeniach, wyślij SMS o treści N pod numer 8023.
  • Zmieniłeś zdanie i chcesz ponownie aktywować usługę? Wyślij SMS o treści T pod numer 8023.
  • Usługę możesz również włączyć lub wyłączyć w Dziale Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 2601.

Wysłanie SMS pod numer 8023 w kraju jest bezpłatne, w roamingu opłata jest pobierana zgodnie z Twoją taryfą.

Włączenie/wyłączenie scenariusza "zajęty"
Może się zdarzyć, że nie będziesz chciał odebrać połączenia od określonej osoby i rozłączysz je, wybierając ?czerwoną słuchawkę?. Wówczas także otrzymasz SMS-a z informacją, chociaż będziesz wiedział kto dzwonił.
Opisana sytuacja ma miejsce, ponieważ system rozpoznaje takie działanie jako "numer zajęty". Dlatego wysyła SMS-a z informacją o nieodebranym połączeniu.

  • Jeśli nie chcesz korzystać z tego scenariusza działania usługi, wyślij SMS o treści ZT pod numer 8023.
  • Jeśli zmienisz zdanie, możesz ponownie aktywować ten scenariusz, wysyłając SMS o treści ZN pod ten sam numer.

Najczęściej zadawane pytania:

  • Czy informacja na wyświetlaczu telefonu "aktywne przekierowania" ma związek z usługą "Kto dzwonił"?
    Informacja "aktywne przekierowania" na wyświetlaczu telefonu nie musi mieć związku z usługą, pojawia się w sytuacji np. kiedy aktywna jest usługa Przekierowanie połączeń, przekierowanie na Pocztę Głosową.
  • Czy system wyśle SMS do osoby, z którą próbowałem się połączyć, jeżeli mam aktywną usługę zastrzeżenia numeru CLIR?
    W takiej sytuacji system nie wyśle SMS-a z powiadomieniem o nieodebranym połączeniu.
  • W jaki sposób mogę aktywować usługę "Kto dzwonił?"
    Nie musisz aktywować usługi "Kto dzwonił?" samodzielnie. Plus zrobił to automatycznie dla wszystkich klientów. Jeśli natomiast chcesz wyłączyć automatyczne powiadomienia, wyślij SMS o treści N pod numer 8023. Możesz oczywiście ponownie włączyć usługę, wysyłając SMS o treści T pod ten sam numer. SMSy wysłane pod numer 8023 w kraju są bezpłatne.
  • Do tej pory widziałem na wyświetlaczu telefonu informację o nieodebranych połączeniach, czy teraz będę otrzymywał tylko SMSy?
    Informacja o nieodebranych połączeniach jest widoczna na wyświetlaczu telefonu, tylko wtedy gdy telefon był włączony i w zasięgu sieci. Natomiast informacja w SMS-ie powiadomi Cię o nieodebranych połączeniach, które wystąpiły, gdy byłeś poza zasięgiem sieci, miałeś wyłączony telefon, prowadziłeś inną rozmowę lub osoba dzwoniąca połączyła się z Twoją skrytką Poczty Głosowej i nie pozostawiła wiadomości.