Z dniem 25 lipca 2016 r. ulega zmianie Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. - Na Kartę.
Wprowadzone zmiany związane są z wejściem w życie ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 904). Ustawa ta wprowadza obowiązek pobrania od abonentów i dokonania weryfikacji danych takich jak imię, nazwisko i PESEL lub nazwa, seria i numer dokumentu tożsamości, a w przypadku abonentów niebędących osobami fizycznymi - nazwę oraz REGON, NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze.
Klienci zawierający umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych od dnia 25 lipca 2016 r. będą zobowiązani do dokonania rejestracji powyższych danych oraz umożliwienia ich weryfikacji z dokumentem potwierdzającym tożsamość przed zawarciem umowy i rozpoczęciem korzystania z usług.
Abonenci Na Kartę, którzy zawarli umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed dniem 25 lipca 2016 r. obowiązani są podać powyższe dane i umożliwić ich weryfikację najpóźniej do dnia 1 lutego 2017 r. Zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych niedokonanie rejestracji powyższych danych będzie skutkowało całkowitym zaprzestaniem świadczenia usług z dniem 2 lutego 2017 r.
Dotychczasowy proces rejestracji, pozwalający Abonentom Na Kartę na korzystanie z uprawnień określonych w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne(Dz. U. z 2014 r., poz. 243, ze zm.), otrzymał nazwę "rejestracji uzupełniającej".
Treść regulaminu z zaznaczeniem wprowadzonych zmian do pobrania tu.
Zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243, ze zm.) w przypadku braku akceptacji dokonywanych zmian, o których mowa powyżej, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy. Wypowiedzenie może zostać złożone do dnia 24 lipca 2016 r.