Zmiana na Plus

sprawdź jak przenieść usługi
zmiana-na-plus
Zmiana dostawcy Internetu
Przenoszenie numerów
Jak przebiega zmiana dostawy Internetu?
  • 1
    Sprawdzenie dostępności Sprzedawca zweryfikuje możliwość podłączenia Internetu w Twojej lokalizacji.
  • 2
    Złożenie wniosku Podpisz wniosek o zmianę dostawcy Internetu. W ciągu 21 dni przekaż go obecnemu dostawcy.
  • 3
    Wypowiedzenie umowy Złożenie wniosku spowoduje wypowiedzenie umowy obecnemu dostawcy Internetu, który wyznaczy planowaną datę wyłączenia usługi. Poinformujemy Cię o niej z wyprzedzeniem.
  • 4
    Zawarcie nowej umowy W ciągu 30 dni od planowanej daty wyłączenia usługi zapraszamy do punktu Plusa na podpisanie nowej umowy na Internet.
  • 5
    Instalacja Internetu Jeżeli usługa Internetu wymaga instalacji, w ciągu 10 dni skontaktuje się z Tobą nasz instalator.
  • 6
    Włączenie usługi Po instalacji otrzymasz SMS-a z informacją o rozpoczęciu świadczenia usługi w Plusie.
Dostawcę Internetu możesz zmienić w punktach sprzedaży Plus i Polsat Box.
Znajdź najbliższy Punkt Sprzedaży

Na każdym etapie procesu zmiany dostawcy Internetu możesz anulować wniosek. Deklarację dotycząca przerwania procesu możesz zgłosić do Plusa lub u obecnego Dostawcy Internetu.