• Order

Nowy sposób przekazywania Abonentom informacji od Plusa na trwałym nośniku - przez stronę internetową

7.10.2024

Jak to działa?

Plus wprowadza nowy sposób przekazywania Państwu informacji na trwałym nośniku.

Jest to strona internetowa, zawierająca skierowane do Państwa informacje, umieszczone przez Plusa w możliwym do pobrania pliku PDF.

Co to znaczy „trwały nośnik”?

Trwały nośnik jest określeniem sposobu przekazania informacji, zapewniającym jej trwałość, niezmienność, integralność oraz dostęp do niej w odpowiednim czasie.

Zgodnie z prawem, trwały nośnik to materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

Trwałym nośnikiem może być np. papier, SMS, e-mail lub inne rozwiązanie, takie jak strona internetowa Plusa zawierająca plik PDF, do której prowadzi bezpieczny link.

Strona internetowa z plikiem PDF będzie dostępna dla Państwa także w przypadku rozwiązania umowy, której dotyczą zamieszczone na stronie internetowej informacje.

Jak Plus powiadamia o publikacji nowej informacji skierowanej do Państwa?

Będziemy powiadamiać niezwłocznie o pojawieniu się na stronie internetowej pliku PDF zawierającego skierowane do Państwa ważne informacje.

Wyślemy do Państwa bezpieczny link do strony internetowej - na podany adres e-mail lub SMSem na Państwa numer telefonu.

Czy należy pobrać plik PDF oraz zachować na przyszłość bezpieczny link?

Plik PDF można otworzyć od razu w przeglądarce lub bezpiecznie pobrać na swoje urządzenie i przeczytać później. Zachęcamy do pobrania pliku PDF.

Sugerujemy też zachować na przyszłość link prowadzący do strony internetowej.

Posiadanie linku pozwoli:

  • uzyskać ponownie dostęp do pliku PDF,
  • sprawdzić, że udostępniony plik PDF nie został przez nas skasowany, zmieniony lub podmieniony

Jak odzyskać dostęp do pliku PDF, jeżeli skasuję link?

Dostęp do pliku można uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

Jak można sprawdzić, że plik PDF na stronie internetowej nie został usunięty, zmieniony lub podmieniony?

Otrzymany przez Państwa w SMSie lub wiadomości e-mail bezpieczny link zawiera w sobie 64-znakowy identyfikator, przykładowo:

https://api.plus.pl/tos/fb9d4aff79f5a93dc8601316954efd34e5ac1a7d2ff7a1339af6fc4f628488c6.pdf

Ten sam identyfikator, tj. zawierający identyczne zestawienie znaków oraz liter, znajduje się w nazwie pliku PDF umieszczonego na stronie internetowej, do której prowadzi bezpieczny link.

Jeżeli pobrany plik PDF ma ten sam identyfikator, który jest zawarty w linku przesłanym w wiadomości e-mail lub w SMSie, to znaczy, że pobrany plik PDF ma tę samą treść co w chwili wysłania do Państwa linku.

Nawet najmniejsza zmiana w treści pliku PDF, do której prowadzi link, automatycznie spowoduje również zmianę identyfikatora tego pliku PDF.