Aby korzystać ze swojego numeru, musisz go najpierw zarejestrować w punkcie sprzedaży, SMS-em lub online. Sprawdź jak to zrobić.
Sprawdź1
Rok ważności
konta
- Włącz usługę kodem *136*11*12#
- Doładuj konto za minimum 5 zł w ciągu 30 dni od włączenia usługi.
Jesteś zadowolony z Plus na Kartę? Poleć go znajomym i zyskajcie 5 GB extra na 30 dni.
1
KROK
Znajomy kupuje starter lub przenosi numer do Plusa.
2
KROK
Ty wysyłasz SMS w treści wpisując jego nowy numer telefonu pod nr 80520.
3
KROK
Oboje dostajecie po 5 GB/30 dni.
Ważne informacje:
- Polecający może otrzymać w ciągu 30 dni max. 10 pakietów w ramach poleceń.
- Staż Polecanego w ofercie na kartę w Plusie nie może być dłuższy niż 30 dni.
35gr
Za minutę rozmowy do wszystkich sieci w Polsce
20gr
Za SMS do wszystkich sieci w Polsce
40gr
Za MMS do wszystkich sieci w Polsce
12gr
Za 100 kB w Polsce
Przejdź na taryfę Plus Elastyczna na Kartę. Włącz ją kodem *147*27# (jednorazowy koszt 5 zł).
Nie wiesz z jakiej taryfy korzystasz? Sprawdź ją kodem *147#.
Dotyczy osób, które aktywowały starter Plusa przed 25.01.2019 r.
1
KROK
Wyłącz obecną promocję „Bonusy po doładowaniu w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” za pomocą kodu *136*00*03# i zatwierdź przyciskiem „zadzwoń”.
1
KROK
Włącz promocję kodem *136*11*8965# i zatwierdź przyciskiem „zadzwoń”.
Włączenie promocji jest darmowe!
Jeśli nie jesteś pewien czy masz włączoną tę promocję, sprawdź aktywne promocje na Twoim koncie kodem *136#
Kto może skorzystać z procesu zwrotu niewykorzystanych środków:
- rozwiązania umowy, w tym przeniesienia numeru do innego operatora
- upływu okresu ważności dla usług wychodzących i przychodzących
- przeniesienia numeru do oferty abonamentowej operatora Polkomtel
Jakie środki są zwracane:
Sposoby zwrotu niewykorzystanych środków:
- przelew na podany w dyspozycji numer rachunku bankowego;
- przekaz pocztowy;
- przeksięgowanie środków na inny, aktywny numer u operatora Polkomtel;
- przelew charytatywny na cele statutowe Fundacji Polsat.
Jak można wystąpić o zwrot środków?
- telefonicznie pod numerem 601 102 601
- mailowo na adres bok@plus.pl
- pisemnie na adres Polkomtel sp. z o.o. Dział Obsługi Klienta ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Aby złożyć dyspozycję zwrotu należy przygotować następujące dane:
- imię i nazwisko;
- numer telefonu, którego dot. wniosek;
- PESEL lub NIP lub REGON lub KRS lub nr. dowodu osobistego lub paszport (dane, które zostały podane podczas Rejestracji)
- numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce, na który ma nastąpić zwrot środków, jeśli została wybrana taka forma zwrotu;
- dane kontaktowe: numer telefonu do kontaktu oraz adres w przypadku przekazu pocztowego;
- aktywny numer u operatora Polkomtel, w przypadku przeksięgowania środków
Żeby korzystać z internetu musisz mieć przynajmniej 1 gr na koncie. Z Vibera, Facebooka i Messengera za darmo w pełnej prędkości możesz korzystać do momentu wykorzystania bonusu GB.