Kto może skorzystać z oferty?
Każdy Klient, który kupi min. dwie usługi lub dokupi kolejną do posiadanej już w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.
Jaki ważny warunek należy spełnić aby skorzystać z programu i otrzymać Rabat?
Warunkiem skorzystania z Programu smartDOM i otrzymania Rabatu jest wyrażenie zgody smartDOM na przekazywanie danych pomiędzy Cyfrowym Polsatem, a Polkomtel. W przypadku braku jej wyrażenia skorzystanie z Programu jest niemożliwe.
Jakie usługi można kupić w ramach programu?
Jako kategorie uznawane są: Telewizja (satelitarna, kablowa IPTV, internetowa OTT, naziemna), Internet mobilny, Plus Światłowód, Plus Abonament, Plus Mix, Numer Stacjonarny. Przy czym Numer Stacjonarny nie może być umową uprawniającą do otrzymania rabatu na kolejnych usługach, a na umowie Plus Mix Klient nie może otrzymać rabatu, może on być tylko umową uprawniającą.
Jakie korzyści można otrzymać w ramach programu?
Na każdą dokupowaną usługę klient dostaje rabat:
• 9 zł na Plus Światłowód.
• 9 zł na Internet 5G/LTE.
• nawet 19 zł na Plus Abonament.
• 9 zł na Telefon Stacjonarny.
• 9 zł na telewizję (satelitarną, kablową IPTV, internetową OTT, naziemną).
Z jakim minimalnym abonamentem muszę zawrzeć umowę aby otrzymać rabat?
• Aby otrzymać rabat 9 zł wystarczy zawrzeć umowę na jakikolwiek abonament i posiadać już lub zawrzeć umowę z zobowiązaniem 19 zł.
• Żeby otrzymać rabat 19 zł należy oprócz posiadania już umowy z abonamentem min. 44 zł (telefon) zawrzeć umowę z min. abonamentem 54,99 zł w przypadku telefonu.
Czy w ramach oferty trzeba kupić wszystkie usługi w przypadku nowego Klienta lub dwie w przypadku dotychczasowego Klienta?
Można wybrać dwie lub więcej usług (nowy Klient) albo jedną lub więcej (obecny Klient).
Czy muszę od razu zdecydować się na wszystkie usługi?
Nie, ważne żeby dokupić usługi w czasie obowiązywania promocji.
Jak długo będą naliczane rabaty?
Rabat nalicza się przez okres oznaczony Umowy, czyli na czas okresu podstawowego Umowy.
Kiedy zostanie uruchomiony rabat?
Rabat zostanie uruchomiony najpóźniej od drugiego pełnego cyklu rozliczeniowego. W przypadku, gdy w wybranej przez Klienta promocji przewidziane są miesiące gratis, wówczas rabat będzie włączony po okresie bezpłatnym.
Czy przenosząc numer od innego operatora do Plus Abonament lub Plus Mix, także można skorzystać z oferty?
Tak, korzyści z ofert łączą się.
Czy jeśli zlecę przeniesienie numeru za rok, bo wtedy kończy się moja umowa u obecnego operatora, to także otrzymam rabaty?
Tak, w przypadku podpisania umowy w Plusie w czasie obowiązywania programu, rabat będzie naliczany najpierw na numerze tymczasowym, a następnie - już po przeniesieniu numeru - na docelowym.
Czy oferta obowiązuje także przy zakupie Internetu z laptopem lub tabletem?
Tak, można wybrać dowolną kategorię sprzętu dostępnego w ofercie internetowej. W przypadku zakupu w ofercie ratalnej, rabatowaniu będzie podlegał wyłącznie abonament za usługę telekomunikacyjną. Raty będą naliczane w pełnej wysokości.
Czy w ramach oferty mogę kupić usługę z umową na 12 miesięcy?
Tak.
Mam już Plus Abonament oraz Internet mobilny. Potrzebuję kolejnych kart SIM. Ile mogę ich kupić maksymalnie?
W smartDOM klient może posiadać nawet 6 umów Plus Abonament oraz maksymalnie 2 umowy Internet mobilny.
Mam ofertę Plus Mix. Czy może ona zostać uznana za umowę uprawniającą do otrzymania rabatu na innych dokupowanych produktach?
Tak.
Sprzedawca w punkcie sprzedaży zaproponował mi ofertę Internetu LTE dla Klientów innych operatorów. Czy, jeśli się zdecyduję, to również otrzymam rabat na abonament?
Tak, po okresie bezpłatnym, który jest korzyścią w ramach oferty dla Klientów innych operatorów, Klient będzie płacił abonament obniżony nawet o 9 zł
Gdzie można skorzystać z oferty?
W dowolnym punkcie sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu, a także przez Internet lub telefonicznie.
Czy jak mam już internet mobilny mogę mieć również internet stacjonarny?
Tak, mogę mieć dwa internety mobilne oraz jeden internet stacjonarny.