W przypadku, gdy płatnik chce zmienić bank, przy pomocy którego będzie się rozliczał poleceniem zapłaty z Polkomtel Sp. z o.o., musi odwołać dotychczasową Zgodę i udzielić nowej Zgody.
Może to zrobić przesyłając wypełnione i podpisane druki Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku dla starego rachunku bankowego i Zgoda na obciążanie rachunku dla nowego konta bankowego na adres:
POLKOMTEL SP Z O.O.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Polkomtel Sp. z o.o. – Polecenie zapłaty
lub pozostawić w banku płatnika.
Jeżeli płatnik posiada rachunek w BPH S.A.; Citi Handlowym S.A.; Deutsche Bank PBC S.A.;ING Banku Śląskim S.A.; mBanku; PEKAO S.A. można odwołać polecenie zapłaty dla starego konta bankowego i ustanowić nowe polecenie zapłaty w serwisie transakcyjnym lub przez infolinię banku.
W przypadku, gdy płatnik przenosi rachunek bankowy lub usługę płatniczą polecenia zapłaty do nowego banku, na życzenie płatnika nowy bank może powiadomić Polkomtel Sp. z o.o. o zmianie numeru rachunku do rozliczania polecenia zapłaty. Nowy bank płatnika powinien przekazać do Polkomtel Sp. z o.o. wypełniony dokument Aktualizacja zgody płatnika na obciążanie rachunku w związku z przeniesieniem rachunku dostępny w banku.